Onze aanpak

Kennismaken: zijn we een match?

Wij houden van koffie en we houden van mensen. Dat combineren we graag in een kennismaking.

 

Waar ben je mee bezig? Wat wil je vertellen? Wat heb je nodig? We kijken of we matchen en of we je kunnen helpen bij jouw vraagstuk.

Voorstel en offerte

Op basis van ons gesprek krijg je van ons een voorstel.

 

Dat is een beknopt creatief idee met een voorstel voor verdere uitwerking. Hierbij ontvang je ook een offerte, zodat je direct weet waar je aan toe bent.

Akkoord: We gaan aan de slag!

Samen spreken we een planning door en bepalen we de minimale randvoorwaarden om ook van deze campagne een succes te kunnen maken. We maken werkafspraken en stellen van jouw én onze kant een contactpersoon aan.

Workshop
We komen bij je langs voor een uitgebreide workshop.

 

Samen met collega’s van verschillende niveaus en afdelingen zoeken we input voor een (serie) film(s), het profiel van de ideale werknemer en jullie bedrijfs-DNA.

Toegang verlenen
Om de campagne voor te kunnen bereiden en in te richten, geef je ons toegang tot de businessmanager van de socials, Google Analytics en eventueel een login voor je website en automation tool.

Preproductie
We maken een script voor de film en bereiden samen de opname voor.

 

We maken, vaak in samenwerking met jou, een callsheet, zodat iedereen weet waar en wanneer gefilmd wordt. We kunnen je helpen met het vinden van een locatie, regelen de props en als het nodig is zelfs acteurs.

Opnames
Yes, we gaan filmen!

 

We komen met genoeg mensen om de opnamedag soepel te laten verlopen. In overleg met jou kijken we ter plekke of er wellicht toch nog dingen aangepast moeten worden.

Montage
We gaan de montage in en maken in drie fases de perfecte film voor jouw wervingscampagne.

Tekst en beeld
Samen stemmen we de teksten en beelden af die in de campagne gebruikt gaan worden.

Live
De campagne gaat live.

In het online dashboard kun je dagelijks bekijken wat de resultaten zijn. We houden contact met je en sturen de campagne bij waar nodig.

Update
Na een paar weken, als de campagne in fase 3 is beland, gaan we samen grondig door de resultaten heen.

 

Wat kunnen we leren van deze resultaten? Welke successen hebben we samen behaald? Willen we een vervolgcampagne om het succes te vergroten?

s